Joskus vanhassa blogissa tein päivityksen asioista, joista olen iloinen ja kiitollinen. Viime aikoina on taas ollut monia kivoja sattumuksia, joita halusin pistää ylös, että voi vaikka sitten ankeampina aikoina lueskella.

– Uudet pohjalliset kenkiin. Mikä mullistava keksintö! Viiden euron satsauksella kengät ovat taas mukavat, raikkaat ja tukevat jalkaa.

– Etsin toissapäivänä autolla ajellessa yhtä tiettyä liikennemerkkiä Joensuusta, lehtijuttua varten. Merkki ei ollutkaan siellä, missä muistelin, ja käänsin auton harmistuneena yhdellä sivukujalla, missä en yleensä ikinä käy. Ja kääntyessäni katso! merkki ilmaantui eteeni ja näin, että se oli hyvä.

– Mansikkakahvi.

– Hevoshommat. Tästäkin vanhaan blogiin kirjoitin, että tulevaisuudessa haluaisin taas harrastaa enemmän ratsastusta ja hevosenhoitoa. Nyt olen sitten kohta kolmisen kuukautta käynyt hoitamassa ja ihmettelemässä Mikko-pollen mielenliikkeitä. Ratsastustaidotkin ovat ehkä parantuneet.

– Miulla on ollut tasaisesti työhommia, ei vakkariduunina, mutta kuitenkin jokseenkin ennakoitavasti. Lisäksi sain kehuja pomolta eilen, se ilostuttaa.

– Kevään ihanin aika on juuri koittamassa. Pienet, hennot lehdet, huumaava tuoksu iltaisin ja kaikki ne äänet.

– Sain viime kesänä minulle erittäin hyvin sopivan lääkityksen masennukseen, ja olen pitkälti sen ansiosta pystynyt valmistumaan ja suunnittelemaan elämää ihan eri tavalla.

– Koska em. lääke on toiminut niin hyvin, olen myös päässyt vaiheeseen, jossa lääkärin kanssa yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan olen hiljalleen vähentämässä annostusta, ja kesän lopulla pitäisi olla taas lääkevapaa arki edessä.

– Studio Killers Ilosaarirokkiin!

– Uusi takakumi polkupyörään. Niinpä vaan lakkasi se vatkutus ja epätasainen meno, jota epäilin vääntyneeksi vanteeksi.

– Lil Bub.

– Löysin alennusrekistä uuden välikausitakin, entisestä lähtikin jo pinnoite hilseilemään, ja ompeleet repsottivat…

 

Mitäs mukavaa teille kuuluu?

